Oferta
Zajęcia muzyczne
ZAJĘCIA MUZYCZNO-RUCHOWE DLA MALUSZKÓW (OD 2 DO 4 LAT) I DZIECI STARSZYCH (5-6 LAT).
SYNTEZA SŁOWA, MUZYKI I RUCHU.
Zajęcia muzyczno-ruchowe dla najmłodszych, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę
z mówieniem (dzieci od 2 do 4 lat) to połączenie muzyki, piosenek i rytmu, a dzięki temu rozwijanie mowy oraz słuchu najmłodszych dzieci. Łączą w sobie ćwiczenia logopedyczne
z rytmicznymi, co wspomaga ogólny rozwój dziecka.
Dzięki zajęciom Rodzice nauczą się jak aktywnie i twórczo spędzać czas ze swoim dzieckiem oraz jak pomagać mu w jego edukacji i rozwoju.
Zajęcia muzyczno-ruchowe dla najmłodszych w Centrum eMKa to:
• Elementy masażu
• Elementy treningu słuchowego
• Elementy Integracji Sensorycznej
• Budowanie relacji Rodzic- Dziecko
• Ćwiczenie koordynacji i balansu ciała
• Wspieranie rozwoju mowy
• Elementy treningu oddechu
• Nauka zabaw rytmiczno- muzycznych
• Umuzykalnienie i uwrażliwienie dziecka
SYNTEZA SŁOWA, MUZYKI I RUCHU.
Zajęcia muzyczno-ruchowe dla najmłodszych, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę
z mówieniem (dzieci od 2 do 4 lat) to połączenie muzyki, piosenek i rytmu, a dzięki temu rozwijanie mowy oraz słuchu najmłodszych dzieci. Łączą w sobie ćwiczenia logopedyczne
z rytmicznymi, co wspomaga ogólny rozwój dziecka.
Dzięki zajęciom Rodzice nauczą się jak aktywnie i twórczo spędzać czas ze swoim dzieckiem oraz jak pomagać mu w jego edukacji i rozwoju.
Zajęcia muzyczno-ruchowe dla najmłodszych w Centrum eMKa to:
• Elementy masażu
• Elementy treningu słuchowego
• Elementy Integracji Sensorycznej
• Budowanie relacji Rodzic- Dziecko
• Ćwiczenie koordynacji i balansu ciała
• Wspieranie rozwoju mowy
• Elementy treningu oddechu
• Nauka zabaw rytmiczno- muzycznych
• Umuzykalnienie i uwrażliwienie dziecka
ZAJĘCIA MUZYCZNO-RUCHOWE DLA STARSZAKÓW (DZIECI W WIEKU 5-6 LAT)
Logorytmika - rytm i muzyka ma za zadanie rozwijanie zdolności komunikatywnych. Badania wykazują, że umiejętne oddziaływanie muzykoterapeutyczne wpływa korzystnie na usprawnienie zdolności komunikacji językowej dzieci.
Cele logorytmiki.
- usprawnianie słuchowe i ruchowe dzieci z zaburzeniami mowy,
- kształcenie słuchu fonematycznego,
- wyrabianie szybkiej reakcji na bodziec dźwiękowy (w tym słowo), wzrokowy lub ruchowy,
- rozwijanie sprawnego wykonywania ruchów z zakresu motoryki dużej i małej,
- wzrost świadomości swojego ciała i sprawności,
- rozwój sfery intelektualnej, emocjonalnej i społecznej,
- uwrażliwienie na aspekty prozodyczne mowy,
- zwrócenie uwagi na rytmiczność i sekwencyjność mowy,
- wzbogacenie słownika biernego i czynnego,
- stymulowanie myślenia przyczynowo-skutkowego.
Zajęcia odbywają się w formie indywidualnej, raz w tygodniu, przez pół godziny.
NAUKA GRY NA INSTRUMENCIE: zajęcia dla dzieci, prowadzone w formie indywidualnej (0,5h).
Dostepne instrumenty:
- flet prosty/flet poprzeczny
- saksofon
- keyboard
- ukulele
- bęben Tongue Drum
- Kalimba